Ws logo

MASQUE PIGM 400



Maska PIGM 400 veic pigmentācijas samazinošas un novēršanas funkciju, kā arī piešķir ādai dabisko mirdzumu un izgaismo ādas toni. Tā veic terapijas funkcijas un jaunu pigmentu plankumu neveidošanos. Papildus funkcijas- novērš tūsku, veic detoksikāciju, nodrošina ādas imunitāti. Anti melanoģenēzes maska satur sarkano aļģu ekstraktu, zirņu ekstraktu, laima ekstraktu, vitāmīnu C.


Ziema- periods, kad sejas ādas jutīgums paaugstinās



KĀ PAREIZI KOPT SEJAS ĀDU ZIEMĀ?
Normāla āda. Normāla āda ziemas sezonā var kļūt nedaudz sausāka, bet parasti šī problēma nav ļoti izteikta. Īpaša sejas ādas kopšana nepieciešama tad, ja plānots ilgāk uzturēties aukstumā, piemēram, nodarbojoties ar ziemas sporta veidiem. Tad āda jāpasargā, izmantojot īpašus, ziemas sezonai paredzētus sejas ādas kopšanas līdzekļus, kas pasargā ādu no vēja un sala. Ikdienas kopšanā jāatceras, ka ziemā ieteicams mitrinošu krēmu lietot uz nakti, bet barojošu – no rīta. Nav ieteicami ādas kopšanas līdzekļi, kas satur alkoholu, jo tie sausina ādu. Tomēr - arī normālu ādu ziemas sezonā var ietekmēt sausais gaiss telpās, kas atņem ādai svaigo izskatu un toni.

Jaukta tipa un taukaina āda. Jaukta tipa un sevišķi taukaina sejas āda ziemāretāk cieš no sausuma, tieši otrādi – nereti tieši ziemas laikā šo sejas ādas tipu īpašnieces priecājas, jo tauku dziedzeru darbība kļūst mazāk aktīva, taču āda nepaliek sausa, bet gan normāla. Tomēr – arī šo ādas tipu īpašniecēm ziemas sezonā, uzturoties ārpus telpām, vēlams pasargāt ādu izmantojot krēmus, kas to pasargā no sala un vēja, kā arī jāraugās, lai āda pārāk neciestu no sausā gaisa telpās. Āda, arī jaukta tipa un taukaina, ir jāmitrina izmantojot mitrinošu krēmu. Nav ieteicami ādas kopšanas līdzekļi, kas satur alkoholu, jo tie sausina ādu.

Sausa, plāna un jutīga āda. Šis ir sejas ādas tips, kas ziemas sezonā cieš visvairāk. Šādai ādai ziemas sezonā noteikti nevajadzētu lietot ādas kopšanas līdzekļus, kuru sastāvā ir alkohols, jo tas tikai vēl vairāk sausina ādu. Šādai ādai īpaši ieteicams lietot aizsargājošus ādas kopšanas līdzekļus, kas palīdz pasargāties no vēja, sala, kā arī temperatūras svārstībām un sausā gaisa telpās. Var lūkoties arī uz dažādu aktīvi mitrinošu un barojošu serumu pusi. Katrā ziņā – sausa un jutīga āda ziemas laikā ir bagātīgi jābaro un jāmitrina, lai tā spētu uzturēt nepieciešamo mitruma līmeni un pārlieku neciestu no nelabvēlīgajiem laika apstākļiem.

Kuperoza āda. Arī kuperozas ādas īpašnieces ziemas sezonā cieš no laika apstākļiem, jo sejas āda uz tiem reaģē krasāk. Šādas ādas īpašniecēm ikdienā jālieto kosmētika, kas paredzēta kuperozai ādai, taču, uzturoties ārā ilgstošāk, jālieto arī ziemas sezonai paredzētie krēmi, kas pasargā ādu no vēja un sala. Tie palīdzēs izvairieties no pārlieku liela ādas kairinājuma un apsārtuma.


Tavs skaistums un pašsajūta vasaras laikā



Cik ilgi drīkst uzturēties saulē? Viss atkarīgs no tavas ādas tā dēvētā fototipa. Tie cilvēki, kas pieder pirmajam fototipam nereti spēj gūt apdegumus jau pēc nepilnām desmit minūtēm, kas pavadītas saulē nelietojot aizsargkrēmus. Jo šis fototips lielāks, jo labāk āda panes sauli. Taču vēl viens būtisks faktors ir saules aktivitātes zona – jo tuvāk ekvatoram, jo saules starojums ir intensīvāks. Arī diennakts laiks ir svarīgs – no 11.00 līdz 15.00 labāk tiešā saulē neuzturēties, ieteicamākais sauļošanās laiks ir līdz 11.00 un pēc 15.00, kad saule vairs nav tik intensīva.
Ļoti būtiski ir atcerēties, ka pēc sauļošanās VIENMĒR jālieto līdzekļi, kas ādu nomierina, mitrina un pabaro. Šie līdzekļi spēj mazināt ādai nodarītos saules staru bojājumus (taču, ne novērst tos).
Un – ja sanācis apdegt? Ir pirmās pakāpes apdegums – apsārtums u.c. vieglas pazīmes, un otrās pakāpes apdegums – pūšļu veidošanās, kas liecina, ka āda ir pamatīgi cietusi. Būtisks ir arī ādas laukums, kas ir apdedzis – jo tas lielāks, jo nopietnāks ir apdegums. Ja ar pirmās pakāpes apdegumu ir iespējams tikt galā mājas apstākļos (lietojot speciālus, aptiekās iegādājamus līdzekļus), tad ar otrās pakāpes apdegumu noteikti vajadzētu vērties pie ārsta!
ATCERIES PAR SAULES AIZSARGKRĒMIEM! Pavasara, vasaras un rudens sezonas sākumā tie ir jālieto. Tas nāks par labu gan tavas ādas izskatam, gan veselībai.

Kāds krēms piemērotāks? Pirmkārt, jāatceras – jo gaišāka ir tava āda, jo stiprāks aizsargkrēms tev nepieciešams. Otrkārt – jāizvēlas tāds krēms, kas pasargā gan no UVA, gan UVB stariem. Treškārt – nav ieteicams izvēlēties krēmu, kam aizsargfaktors ir zemāks par SPF30. Un būtiski ir atcerēties, ka aizsargkrēms vasaras sezonā ir jālieto nevis tikai tad, kad dodies uz pludmali, bet arī ikdienā, ja darbs vai citas aktivitātes paredz uzturēties zem klajas debess. Par to, ka negūsi kāroto brūnumu, ja lietosi aizsargkrēmu, nav jāsatraucas – brūnums atnāks, turklāt tas būs daudz veselīgāks un skaistāks kā tad, ja nelietojot nepieciešamos krēmus, būsi guvusi saules apdegumus.
Būtiska ir pareiza lietošana! Vienmēr jāatceras, ka aizsargkrēms ir jālieto PIRMS iziešanas saulē, nevis tad, kad jau esi pludmalē. Vislabākais veids, kā noskaidrot, kad tieši krēms uzklājams, ir izlasīt tā pamācību. Parasti gan šis laiks ir aptuveni 20 – 30 minūtes pirms došanās saulē. Šajā laikā krēms paspēj iesūkties ādā un sākt darboties – radīt aizsargfiltru, kas neļaus saulei lieki bojāt tavu ādu. Atceries – vislabāk krēmu uzklāt uz tīras ādas!

NEĻAUJ SEV ATŪDEŅOTIES! Par sauli un aizsardzību pret to tā kā viss būtu skaidrs. Otra būtiskākā lieta vasarā ir pietiekama šķidruma uzņemšana. Tas ir nepieciešams it visām tava organisma norisēm un, protams, arī skaistam un tvirtam izskatam! Lūk, būtiskākās pazīmes, kas norāda, ka tavs ķermenis cieš no šķidruma trūkuma vai pat sāk atūdeņoties – sausa mute, slāpes, gremošanas trakta problēmas, sausa āda, acis, bezspēks, sāpīgas locītavas un muskuļi. Parūpējies, lai ūdens glāze vai pudele tev būtu pa rokai visur, kur dodies!

ĀDAS IZSKATS UN ŪDENS PATĒRIŅŠ – IR SAISTĪBAS! Āda ir mūsu ķermeņa lielākais orgāns, kas sastāv no līdz pat 70% ūdens. Dziļākajos ādas slāņos ūdens koncentrācija ir vislielākā – 60%, bet virskārtā tie ir aptuveni 13%. Šie ūdens procenti ir būtiski, lai āda varētu normāli funkcionēt un kārtīgi aizsargāt mūsu organismu no apkārtējās vides iedarbības, kā arī būt elastīga, veselīga un mirdzoša, jeb vienkārši sakot – labi izskatīties. Ļoti būtiski ir ādu nepārtraukti apgādāt ar pietiekamu mitruma daudzumu, jo tā to visu laiku zaudē – gan ikdienā saskaroties ar apkārtējo vidi, ūdens iztvaiko, gan pastiprinātas slodzes rezultātā, organismam svīstot, tā ūdens rezerves vēl vairāk mazinot.

Ja ikdienā uzņemtais ūdens daudzums nav pietiekams, tad organisms rīkojas sekojoši – tas uzņemto ūdeni novirza dzīvībai svarīgāko orgānu darbībai, tādējādi gluži vienkārši „apdalot” tavu ādu, jo tās apūdeņošana nav dzīvībai primārais! Respektīvi, ja organismam jāizdara izvēle starp normālu nieru, aknu un sirds darbību vai ādu, tas, protams, izvēlēsies nieres, aknas un sirdi, jo tās gluži vienkārši tavai dzīvībai ir vitāli svarīgākas! Rezultātā āda, palikusi bez nepieciešamajām mitruma rezervēm, paliek sausa, pelēka un nespodra. Ja mitruma trūkums ir ilgstošs (lasi – tu regulāri nepatērē ūdeni sev vajadzīgajā daudzumā), āda sāk žūt un parādās grumbas, tā var kļūt plāna, sākt lobīties. Kādēļ tā notiek? Izskaidrojums ir gaužām vienkāršs – nepietiekama ūdens daudzuma rezultātā cieš arī ādā esošie asinsvadi, asinsrite, kas nespēj normāli funkcionēt, kā rezultātā āda netiek kā nākas apgādāta ar tai nepieciešamajām uzturvielām un skābekli.

SEJAS ĀDA - PIRMĀ, KAS CIETĪS NO ŪDENS TRŪKUMA! Nepietiekama ikdienā uzņemtā ūdens daudzuma rezultātā, pirmā, kas cieš, ir tieši sejas āda. Seja ir tā mūsu ķermeņa daļa, kas nepārtraukti tiek pakļauta ārējās vides ietekmei. Šī iemesla dēļ, tā ir arī pirmā, kurā parādās tik netīkamās novecošanās pazīmes, kuras vēl vairāk pastiprina regulārs nepietiekams uzņemtā ūdens daudzums. Šis ir viens no populārākajiem iemesliem, kādēļ nereti gados vēl jaunas sievietes izskatās vecākas par savu bioloģisko vecumu. Ja ikdienā netiek patērēts gana daudz ūdens, sejas āda cietīs vēl vairāk kā visa pārējā ķermeņa āda, jo princips ir tieši tas pats – organisms to „apdalīs” par labu iekšējiem orgāniem, kuriem ūdens gluži vienkārši ir vairāk nepieciešams. Rezultāts – sejas āda kļūst sausa, zūd mirdzums, rodas velkošas sajūtas, parādās pelēcīgs tonis, sīkas krunciņas. Ilgstoši tā turpinot – jau redzamas grumbas, izteikts sausums un nespodrums.

Savukārt, ja ūdens ikdienā tiek uzņemts nepieciešamajā daudzumā, tad āda ir spējīga normāli funkcionēt, jo organismam ūdens pietiek un tas to „neaizņemas” no ādas. Līdz ar to āda izskatās veselīga, jo tiek nodrošināta normāla asinsrite ādā esošajos asinsvados (jau pēc 15 minūtēm, kopš izdzerta glāze ūdens, asinsrite uzlabojas!), kas savukārt spēj apgādāt ādu ar tai vajadzīgajām vielām un skābekli. Skābeklis savukārt nodrošina ādas labu izskatu – tas ir atbildīgs par veselīgu, sārtu, mirdzošu sejas toni, novēršot pelēcīgo krāsu. Vēl būtiski – pietiekams mitruma līmenis ādā nodrošina arī to, ka āda spēj labāk atjaunoties, kas ir būtiska ādas funkcija.

Lai izdevusies vasara!


Sagatavo, aizsargā un atjauno sejas ādu saules stariem!



Vasara ir sākusies, pirmās karstās dienas jau aiz muguras, citas - vēl tikai priekšā. Šis ir gadalaiks, kuru mēs īpaši gaidām, un, kad tas atnācis, cenšamies baudīt no visas sirds. Reizēm - aizmirstot par to, ka vasaras saule, augstās temperatūras, vējš un dažādi pludmales prieki liek arī nopietni piedomāt pie savas ādas, matu aizsardzības un organisma veselības kopumā! Lūk, svarīgākās lietas, ko der atcerēties vasarā, lai saglabātu lielisku izskatu, labu pašsajūtu un veselību!

SAULE – BAUDI, BET AR MĒRU! Protams, visu rudeni, ziemu un daļu pavasara esam gaidījušas siltos vasaras saules starus, un tagad, kad tie ir klāt, metamies tos baudīt uz nebēdu... Te galvenie atslēgas vārdi ir – viss ir labs, kas ir ar mēru! Un tas tiešā veidā attiecas uz sauļošanos!

Cik ilgi drīkst uzturēties saulē? Viss atkarīgs no tavas ādas tā dēvētā fototipa. Tie cilvēki, kas pieder pirmajam fototipam nereti spēj gūt apdegumus jau pēc nepilnām desmit minūtēm, kas pavadītas saulē nelietojot aizsargkrēmus. Jo šis fototips lielāks, jo labāk āda panes sauli. Taču vēl viens būtisks faktors ir saules aktivitātes zona – jo tuvāk ekvatoram, jo saules starojums ir intensīvāks. Arī diennakts laiks ir svarīgs – no 11.00 līdz 15.00 labāk tiešā saulē neuzturēties, ieteicamākais sauļošanās laiks ir līdz 11.00 un pēc 15.00, kad saule vairs nav tik intensīva.
Kā zināt, kad saules ir gana? Šādu pazīmju nav, taču, ja āda kļūst sārta, sāk kņudināt, niezēt vai sūrstēt, tad ir skaidrs, ka tā JAU IR apdegusi un sauļošanās nekavējoties jāpārtrauc! Gaidīt, līdz šīs pazīmes parādās ir ļoti neieteicami, jo ādai apdegums ir liela trauma, kas liegs tev doties saulē vēl ilgu laiku pēc tam. Ļoti būtiski ir atcerēties, ka pēc sauļošanās VIENMĒR jālieto līdzekļi, kas ādu nomierina, mitrina un pabaro. Šie līdzekļi spēj mazināt ādai nodarītos saules staru bojājumus (taču, ne novērst tos).
Un – ja sanācis apdegt? Ir pirmās pakāpes apdegums – apsārtums u.c. vieglas pazīmes, un otrās pakāpes apdegums – pūšļu veidošanās, kas liecina, ka āda ir pamatīgi cietusi. Būtisks ir arī ādas laukums, kas ir apdedzis – jo tas lielāks, jo nopietnāks ir apdegums. Ja ar pirmās pakāpes apdegumu ir iespējams tikt galā mājas apstākļos (lietojot speciālus, aptiekās iegādājamus līdzekļus), tad ar otrās pakāpes apdegumu noteikti vajadzētu vērties pie ārsta!

ATCERIES PAR SAULES AIZSARGKRĒMIEM! Pavasara, vasaras un rudens sezonas sākumā tie ir jālieto. Tas nāks par labu gan tavas ādas izskatam, gan veselībai.


Daudzfunkcionāla sejas ādas kopšana ar BIOLOGIQUE RECHERCHE


Efptrqlsmqgbxypknqv2

Piemērota visiem ādas tipiem :
1. Jaunai ādai - mitrina un tonizē ādu
2. Jūtīga āda - nomierina ādu, mazina kairinājuma simptomus
3. Seboreiska āda - regulē tauku dziedzeru sekrētu, līdzsvaro, attīra ādu
4. Nobriedušai ādai - preventīvs pasākums pret grumbām, stiprina sejas ovālu un tonizē ādu
5. Hiperpigmentēta āda - attīra un harmonizē ādas krāsu.

Ietekmē:
1. Balanss - regulē tauku dziedzeru sekrētu darbību, atjauno ādu, sašaurina paplašinātas poras
2. Hidratācija - saglabā labu hidrolipīdu slāni, uzlabo ādas elastību
3. Mazina ādas jutību un hiperjutību pret ārējiem apstākļiem
4. Atdzīvināšana - sniedz ādai svaigumu un dabisku mirdzumu.